Pokiaľ už používate či uvažujete o zakúpení modernej platformy pre firemnú prácu a komunikáciu Microsoft Office 365, je tu možnosť ako z nej vďaka AC Portál 365 „vyžmýkať“ pre potreby vašej organizácie viac …
 
AC Portál 365 a jeho šablóny bol navrhnutý zo skúseností s projektmi v ČR a SR, podľa toho čo sa v postupoch lokálnej firmy najčastejšie vyžaduje – miesto s odkazmi portálu, zdieľanie dokumentov interne aj externe s riadením prístupových práv a úpravou dokumentov priamo v prehliadači, spolupráca užívateľov na interných i externých projektoch, zjednodušenie procesov a postupov pri riešení žiadostí a ich schvaľovaní, rezervácia zdieľaných zdrojov organizácie (autá, zasadacie miestnosti, projektory a ďalšie). Súčasťou je aj aplikácia Kontakty, ktorá v rámci organizácie uľahčí prehľad o tom, kto je kto a nazdieľa všetky potrebné kontaktné informácie.

Viac informácií