Proton Passport – aplikácia pre evidenciu majetku

Jednoduché webové rozhranie, bez nutnosti zložitých školení. Efektívne, intuitívne. rýchlo sa dostanete k informáciám, ktoré práve potrebujete. Cez web, mobil, tablet, okamžite a on-line.

Efektívnosť a flexibilita

Aplikácia umožňuje integráciu na Centrálnu evidenciu majetku (register vytvorený na základe zákona 278/1993 Z.z.), rovnako aj Kataster portál a Google mapy. Vďaka týmto prepojeniam sa požiadavky na evidenciu majetku stávajú automatizovaným procesom na pozadí, ktorý za Vás vykoná legislatívne náležitosti a povinnosti, a neoberá Vás o čas a energiu. S využitím Proton Passport máte okamžitý prehľad o evidovaných údajoch. Sami si dynamicky meníte možnosti zobrazovania informácií, položiek. Bez závislosti na dodávateľovi, bez náročných zmenových projektov.

Hodnotné dáta, výstupy. Vďaka tomu, že v Proton Passport viete evidovať aj informácie ako záznamy z meračov energií, dokážete spravovať, riadiť a optimalizovať aj náklady na prevádzku, energetickú efektívnosť budov, využívanie nehnuteľností.

Prehľadné licencovanie. Pri používaní Proton Passport platíte len za moduly, ktoré využívate. Vďaka vhodne nastavenej konfigurácii môžete využívať len funkcionalitu, ktorú potrebujete. Podľa počtu užívateľov viete naplno využiť prínosy bez obmedzení prístupu k modulom. Efektivitu tak pozitívne pocítite nielen pri evidencii majetku, ale pri práci so samotným Proton Passport.

Moduly riešenia

Systém pre evidenciu majetku je možné v základnej konfigurácii evidencie nehmotného majetku dopĺňať o rozširujúce moduly. Vďaka flexibilnosti celého riešenia je možné navyše funkcionality jednotlivých modulov vzájomne preväzovať, a dáta evidované v jednom module tak môžu byť vizualizované podľa zákazníckej konfigurácie aj v ďalších častiach riešenia.

Správa vozového parku. Optimalizácia využívania vozového parku umožní znížiť náklady so správou tohto typu majetku. Modul umožní evidovať požiadavky na prideľovanie vozidiel, ich využívanie, jednoduchým spôsobom umožní nastaviť kroky pre zadávanie požiadaviek schvaľovanie kompetentnými pracovníkmi. Správcovi vozového parku dáva možnosť výberu vozidla vhodného pre danú požiadavku s ohľadom na účel cesty, dĺžku cesty, alebo požiadavky na vozidlo.

Inventár. Pri evidencii nehnuteľností je pre potreby sledovania súvisiaceho inventáru možno využiť aj funkcie modulu pre efektívnu správ drobného majetku: sledovanie parametrov ako sú cena, vlastník, správca, prípadné pridávanie ľubovoľných položiek podľa požiadaviek správcu, evidencia dokumentácie, nadobúdacích vzťahov, inventarizácia.

HR agenda. Pri správe informácií o využívaní zdrojov spoločnosti sa často neevidujú informácie o pracovníkoch, aj keď je to jeden z najdrahších a najdôležitejších zdrojov pre prevádzku organizácie. Preto umožňuje Proton Passport evidovať dostupnosť pracovníka, schvaľovanie dovoleniek, sumarizovať pracovný čas pre potreby ďalšej optimalizácie fondu pracovného času. Modul HR agendy spracúva a riadi požiadavky na prideľovanie a schvaľovanie dovoleniek, podáva prehľad o dostupnosti pracovníka a jeho alokácii, poskytuje informácie o využití fondu pracovného času a dáta pre ďalšiu optimalizáciu. Integráciou na ostatné moduly umožňuje automatizovať súvisiace činnosti ako služobné cesty apod.

Centrálna evidencia majetku, kataster. Pre naplnenie legislatívnych povinností správcov štátneho majetku je možné využiť modulov pre prepojenie Proton Passport na Centrálnu evidenciu majetku, a evidenciu údajov v katastri nehnuteľností. S integráciou na CEM a Kataster.

Ďalšie moduly riešenia


Evidencia poistných udalostí. V súvislosti so správou majetku je možné sledovať aj aktivity súvisiace so spracovaním poistných udalostí, vzniknutých na evidovaných objektoch. Tento modul zjednoduší rýchle dohľadanie podkladov, sledovanie jednotlivých krokov pri spracovaní poistnej udalosti. Správca majetku má na jednom mieste k dispozícii všetky potrebné informácie a podklady.

Energie. S ohľadom na všeobecné požiadavky sledovania energetickej efektívnosti budov umožňuje riešenie kontrolu spotreby energií. Proton Passport dáva užívateľovi podklad pre vyhodnocovanie takýchto údajov, čo prináša potenciál optimalizácie prevádzky.

Revízne správy. Modul slúži pre evidenciu revíznych správ, týkajúcich sa evidovaných objektov. Je tak možné sledovať revízne správy napr. u výťahov v jednotlivých objektoch, kotlov, pecí, zdvíhacích plošín apod.

Nájomné zmluvy. Pre podporu prenájmu nehnuteľností ale aj iných majetkov evidovaných v Proton Passport je možné využiť funkcionalitu modulu nájomných zmlúv, ktorá umožní evidovať informácie potrebné pre efektívne riadenie prenájmu a zmluvných vzťahov.

Prínosy

  • Intuitívna komunikácia s aplikáciou
  • Uľahčenie práce
  • Hodnotné dáta, výstupy
  • Prehľadné licencovanie
Chcete viac informácií?